vineri, 26 iunie 2015

Jubileul de 40 de ani de preoţie

La 24 iunie 1975 am fost sfințit preot și pe 24 iunie 2015 am sărbătorit acest eveniment cu consătenii mei.
Conform tradițiilor apusene, jubileul de 40 de ani s-ar numi "jubileul de rubin".
Cu vreo câteva zile în urmă am trimis fiecărei familii câte o invitație la rugăciune pentru mine dar și pentru fratele meu Petru care se odihnește în cimitirul din Faraoani. Am vrut ca festivitatea să fie cât mai sobră. Totuși am invitat și un predicator, pe pr. Mihai Budău, pensionar ca și mine.
La concelebrare au participat doi preoți consăteni, amândoi carmelitani.
La sfârșit am mulțumit Cerului pentru cei 40 de ani de preoţie. Am mulțumit celor m-au ajutat să devin preot. Am amintit absența a doi consăteni care nu au putut participa: pr. Anton Ghiurca, aflat și el în cimitirul satului, și pr. Iosif Matei, care este hrănit artificial și îngrijit în Mondovi (Italia).
Între timp am primit și felicitări, printre care și din partea Episcopiei de St. Polten, din Austria, de care aparțin, chiar dacă sunt pensionar.
Momentan aștept un răspuns din partea Casei de Pensii din București urmând să direcționez pensia românească într-un scop caritativ.
Mă rog bunului Dumnezeu să pot ajunge și la aniversarea a 50 de ani de preoție, adică a Jubileului de Aur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu